75-طراحی یك سیستم تولید و انتقال دوغاب به دستگاه حفار مكانیزه

مطالب دیگر:
🔑دانلود پاورپوینت قوانین و ضوابط آپارتمان سازی🔑ضوابط و معیار های طراحی معماری(دانشگاه)(پاورپوینت)🔑تحقیق آشنایی با معماری مسجد ساروتقی(اصفهان)🔑معماری حمام های تاریخی ایران(word)🔑تحقیق آشنایی با بناهای تاریخی میدان نقش جهان اصفهان🔑نقشه اتوکد حرفه ای معماری مناسب برای (دانشگاه هنرستان مدرسه و...)🔑دانلود تجزیه و تحلیل معماری هتل سیتی لاج(برلین)(پاورپوینت)🔑تجزیه و تحلیل معماری ویلای پارتکلا شاهکار معماری ایرانی (در روستاهای مازندران)🔑موزه ها🔑گزارشكار كارآموزی ساخت منزل مسکونی به همراه فایل DWG🔑دانلود پروژه تدوین استراتژی 9 شرکت برتر جهانی (مزدا، HP، سامسونگ، دل، کوکا کولا، نوکیا و ....)🔑دانلود پاورپوینت طرح ریزی واحد های صنعتی (جیمز م اپل)🔑مزایا ومعایب ساختمانهای فلزی🔑مدرنیزه و معماری معاصر ایران🔑فراهویت در معماری🔑اتلیه معماری🔑جادوی معماری بافت قدیم بوشهر، سمفونی رنگ ها🔑احداث ساختمان🔑دانلود پاورپوینت انگیزش، از مفاهیم تا کاربرد (فصل پنجم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی)🔑دانلود پاورپوینت 99 اسلایدی مدیریت کارخانه شهنام طاهری🔑دریافت آنی شارژ رایگان تمام اپراتورها تا مبلغ ۵۰ هزار تومان در روز(نیاز به روت)🔑پروژه مالی طراحی سیستم بودجه بندی جامع🔑نرم افزار افزایش بازدید واقعی فروشگاه وسایت شما🔑محاسبه روش ساده ی بانکی وروش pmt در محاسبه تسهیلات🔑آموزش طراحی مدار در چند صفحه جدا از هم با Proteus
75-طراحی یك سیستم تولید و انتقال دوغاب به دستگاه حفار مكانیزه |نمایش فایل:|50087118|آر جِی|rjk
در این مطلب از سایت شما فایل با عنوان 75-طراحی یك سیستم تولید و انتقال دوغاب به دستگاه حفار مكانیزه را مشاهده می نمایید.

عنوان مقاله: طراحی یک سیستم تولید و انتقال دوغاب به دستگاه حفارمکانیزه
شناسه (COI) مقاله: ITC09_128
منتشر شده در نهمین همایش ملی تونل در سال ۱۳۹۰

مشخصات نویسندگان مقاله:



محمد خسروتاش - کارشناسی ارشد مهندسی معدن
کمال الدین عدالت - دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی عمران - مکانیک خاک و پی
مهران خسروتاش - کارشناس مهندسی معدن


خلاصه مقاله:


امروزه روش حفاری مکانیزه توسط دستگاه های Tunnel Boring Machine )TBM در بسیاری ازنقاط دنیا مرسوم است یکی از مراحل حفاری مکانیزه تزریق ملات یا دوغاب به پشت سگمنتهای پیش ساخته می باشد که هم باعث کاهش نشست ناشی از حفاری شده و هم آب بندی تونل را تضمین می کند روش معمول در تزریق ملات پشت سگمنتها استفادها ز سیستم ریلی و واگن برای انتقال به دستگاه حفاری می باشد که هنوز به عنوان متداولترین روش استفاده می شود روشی که در برخی پروژه های بزرگ شهری از قبیل متروی ونکوور کانادا و سائوپائولوی برزیل مورد استفاده قرارگرفته انتقال دوغاب بصورت دو جزئی از طریق لوله و سیستم پمپاژ به محل دستگاه حفاری TBM می باشد که این روش نسبت به روش سنتی انتقال با واگن روش گرانتری محسوب میشود دراین مقاله روشهای انتقال ملات و دوغاب از طریق سیستم ریلی و از طریق لوله و سیستم پمپاژ بررسی و باهم مقایسه شده و همچنین روشهای انتقال با سیستم پمپاژ بصورت چند گزینه از نظر فنی و اقتصادی باهم مقایسه شده اند.


کلمات کلیدی:
تزریق پشت سگمنتها - روشهای انتقال دوغاب - حفاری مکانیزه - دستگاه