78-طراحی روكش به روش آشتو

مطالب دیگر:
📚شرط ضمن عقد و ماهیت حقوقی آن📚بررسی مبنا و هدف حقوق📚محدودیتهای اصل آزادی پخش مستقیم برنامه های ماهواره ای در اسناد حقوق بشر📚مسئولیت مدنی ناشی از فعل زیان آور صغیر و مجنون📚بررسی مصادره اموال غیر منقول📚مقاله در مورد مضاربه📚تحقیق معافیت از مجازات📚مقدمات علم حقوق و حقوق اساسی📚بررسی احکام فقهی و حقوقی مهر📚نقش ارث در بزهكاری📚تحقیق وکیل و وکالت📚بررسی رابطه شوخ طبعی با سلامت روانی در دانشجویان📚رابطه سبك اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان📚بررسی عوامل فرار دختران از خانه📚بررسی وظایف عمومی مربیان📚تهاجم فرهنگی و راهکارهای مقابله با آن📚عمر ابزار و عوامل تأثیر گذار بر روی آن📚اصول انبارداری و انبارگردانی و آمیخته از انبارداری نوین📚کتاب 8 ترفند بازایابی در تلگرام📚کتاب اموزش بازاریابی📚کتاب تاکتیک های بازاریابی اینترنتی📚کتاب بازاریابی شبکه های اجتماعی📚کتاب ده اشتباه خطرناک در بازاریاب اینترنتی📚کتاب اموزش بازاریابی با پیامک در 24 دقیقه📚کتاب بیمه های افاAFA
78-طراحی روكش به روش آشتو |نمایش فایل:|50087123|آر جِی|rjk
در این مطلب از سایت شما فایل با عنوان 78-طراحی روكش به روش آشتو را مشاهده می نمایید.

مشخصات نویسندگان مقاله طراحی روکش به روش آشتو

علیرضا فرشته صنیعی - دانشجوی کارشناسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران


چکیده مقاله:

راهنمای طراحی که آشتو ارائه شده بود بر اساس مفهوم عمر باقیمانده استوار بود و برای هر نوع روکش قابل استفاده بود ،استفاده از آزمایشات غیر مخرب برای تعیین مدول ارتجاعی درجای و ظرفیت سازه ای خاک بستر و سایر لایه ها به عنوان بخشی ا ز عمل روسازی و مرمت توصیه گردیده بود .در ساختن هر نوع راه مشخص گردیده که ساختن راه جدید بر روی راه موجود و یا طراحی راه به نحوی که در مدت زمان معینی به انتهای عمر اولیه خود رسیده و پس از این زمان نیاز به روکش جدید داشته باشد ، از نظر افتصاردی بسیار به صرفه می باشد . روسازی موجود پس از مدتی و با عبور تعداد معینی وسیله نقلیه به پایان عمر بهرده برداری خود می رسد . برای ادامه استفاده از آن باید بوسیله روکش و مرمت ظرفیت سازه ای آن افزایش داده شود . به نشانه خدمت مناسب برسد . عامل موثری که در روش قبلی بطور مستقیم مبنای طراحی بود فاکتور عمر باقی مانده بود در مطالعات بعدی که توسط الیوت انجام گرفت تناقضاتی در روش طراحی آشتو بر اساس ضریب عمر باقی مانده دیده شد،فوا اصطلاح جدیدی به جای عمر باقی مانده معرفی کرد که تناقضات روس موجود طراحی آشتو را حذف می کرد . در این مقاله طراحی روکش های انعطاف پذیر بر اساس اصلاحات انجام شده در قالب روکش های انعطاف پذیر بر روی روسازی های صلب و انعطاف پذیر تشریح می گردد .در این روشها از فاکتور شرایط روئتی برای تعیین ظرفیت روسازی موجود استفاده گردیده است


کلیدواژه‌ها:

فاکتور عمر باقی مانده - آزمایشات غیر مخرب - شرایط روسازی


نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:


فرشته صنیعی, علیرضا، ۱۳۸۲، طراحی روکش به روش آشتو، دهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، عمران،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (فرشته صنیعی, علیرضا، ۱۳۸۲)
برای بار دوم به بعد: (فرشته صنیعی، ۱۳۸۲)